FAQ

Her har vi samlet spørsmål vi ofte får.

Hvordan bestiller jeg?


Velg aktivitet eller utstyr du er interessert i, og trykk "book her". Velg tid og antall personer der det er aktuelt. Da gjenstår det bare å betale med et kort (vi aksepterer de fleste), legge inn kontaktinformasjonen din - og du er good to go :-)




Når har dere åpent?


Vi har ingen faste åpningstider - og du kan booke her på nettsida døgnet rundt. Husk å booke minst 12 timer i forkant, for å være sikker på at det du ønsker er tilgjengelig.




Hvordan endrer jeg en bestilling?


Hvis du må endre en bestilling, kan du gjøre det ved å følge linken du fikk på mail når du booket. Evt kan du sende oss en mail på info@godkok.no - det er supert om du legger ved informasjon om når du er booket inn i utgangspunktet. Vi gjør vårt ytterste for å møte dine ønsker, men husk at det kan være fullbooket.




Hvor mye rekker jeg å gjøre på et døgn eller to?


Et drømmeopplegg kan være som følger: Du kommer på ettermiddag og har booket trehytta. Neste morgen får dere frokost levert på døra, før dere går Romsdalseggen. Tilbake fra Romsdalseggen sju timer senere, står badstuen varm og klar, sammen med kald drikke. Etter badstu og bad i elva, spiser dere middag, enten ved trehytta eller ved en av restaurantene i området. Nesten morgen er det enten frokost levert på døra, eller dere ordner selv. Kanskje en runde med via ferrata kan friste, før dere drar videre?




Når kommer de elektriske surfebrettene?


Elektriske surfebrett er kjempegøy. På grunn av utfordringer med levering fra leverandøren vår, får vi DESSVERRE ikke surfebrettene nå i sommer. Det er veldig kjedelig, men vi kommer sterkere tilbake med dette neste år.




Har dere utstyr som ikke vises i oversikten også?


Du vil ikke tro hvor mye stæsh vi har liggende. Så finner du ikke akkurat det du ser etter i oversikten vår, send oss en mail - så skal vi gjøre et god forsøk på hjelpe deg. info@godkok.no